אולגה המטריפה בסשן של פעם אחת בחיים

אולגה המטריפה בסשן של פעם אחת בחיים

אולגה השאירה לי טעם של עוד, אני גר ברמת גן, אבל לא אוהב להתערבב עם הנשים במקום, בכלל, אני מעדיף נשים עם מנטליות אחרת. כשראיתי את אולגה, היא נראתה לי מושלמת, בדיוק חיכתה בתחנת רכבת. אישה מושלמת חשבתי לעצמי, הייתי מת לגשת אליה, היא חייכה אליי והייתה מאוד ידידותית. היא הציעה לי לבוא לשבת ולארח לה חברה ברכבת.

בעלינו יחד, בחורה מהממת, תאמת שלא נעים להגיד, אבל היה לה חזה מהמם, עומד כזה, ישר זה חרמן אותי אבל הסתרתי את זה יפה. היה לה לוק, איך להגיד? לוק מדהים כמו של אותן נערות ליווי ברמת גן , מדהימות, גבוהות ובעיקר אלגנטיות שנתקלתי בהן לא פעם בחיי- אם מבינים על מה אני מדבר.

התיישבנו בקרון של הרכבת, היא הייתה ריקה, שאלה אותי לאן אני נוסע, יש לנו עכשיו איזה שעה וחצי היא חייכה אליי ופתאום, בלי להתריע אמרה לי "אני חרמנית". לא חשבתי יותר מדי, סגרנו את דלתות הקרון ובדיוק בקו של החצי שעה שבה הרכבת לא עוצרת, החלטנו ללכת על זה עד הסוף, היא פתחה לי את הרוכסן ומבלי לפחד שמישהו יעבור, הביאה לי מציצה של החיים, חשבתי שאני מת מזה, לא רציתי לבזבז את הקוויקי המדהים הזה. השכבתי אותה על הרצפה, הפשלתי לה את החצאית, הורדתי לה את התחתונים וחדרתי לתוכה, זיינתי אותה והיא צרחה, הייתי צריך לסתום לה את הפה. הזענו בטירוף, הגוף היה בטעמים של מליחות, ליקקתי את הצוואר שלה והיא ליקקה אותי בחזרה כשרגליה סביב התחת שלי, מרגיש שאני נועץ בה חזק ויותר חזק את האיבר שלי.

אל תפסיק מותק, אתה טוב, תמשיך, אני מתה לגמור, אני מרגיש את הכוס שלה נצמד ונסגר עליי וזהו, לא יכול יותר, אני גומר כמו מטורף, מוציא את האיבר שלי ומשפריץ לכל מקום. היא מלקקת אותי מלמעלה ועד למטה בדיוק כשאנחנו שומעים את הרכבת מתריעה שהיא לפני עצירה. ככה מבלי לשים לב, כמעט שעה עברה ואנחנו כמו משוגעים, מגיעים לאורגזמה ועוד אחת ועוד אחת.

לפני ששמענו את הכריזה, במהירות התלבשנו, כמעט שראינו את האנשים מתקרבים, היא כפתרה את החולצה ואני אחריה, מתיישבים, מתפוצצים מצחוק ורואים את האנשים נותנים בנו מבט. "זהו נתפסנו" אני אומר לה והיא רק שולחת את היד שלה לאיבר מין שלי ואומרת… "למי בכלל אכפת".