הנערה הלוהטת בקימונו האדום

הנערה הלוהטת בקימונו האדום

תמיד הייתה לי פנטזיה ליפול על נערת ליווי במרכז, אבל חששתי מזה, תאמת, לא ידעתי למה אני נכנס. חברים טובים שלי סיפרו על מישהי שהיא סוג של גיישה, מדהימה, מראה מושלם, חייכנית, נותנת מעצמה, טוטאלית מאוד. כשהיית במזרח, למעשה הרגשתי את זה וכשהגעתי לארץ, לא הסתדרה לי שום בחורה בראש עד שפגשתי את הגיישה באדום. כך קראו לה, הנערה הלוהטת באדום. החיוכים שלה היו כמו הבגד שלה ולא היית יכול לתפוס אותה בלי הקימונו המחרמן הזה שלה. בתמונות, היא חשפה רגל יפה, לבנה, חטובה, עם ציפורניים אדומות, אודם אדום, ופס שחור בעין בדיוק כמו בסרטי הפולחן החזקים ביותר.

כשנפגשנו זה היה בדירה פרטית, דיסקרטית, היא פתחה לי את הדלת עם הקימונו הזה שלה, התרגשתי למראה הזה. אני הולך לממש חוויה כאילו הייתי בסרט, היא חייכה אלי, וכמו שפתחה את הדלת, כך גם נפתח הקימונו שלה וממנו פרצו השדיים המדהימים שלה והכוס השעיר הזה שלה.. היא לא מורידה שיער וזה גירה אותי יותר להפתעתי.

לא חשבתי פעמיים, היא לדעתי לא דוברת את השפה אבל מי בכלל צריך לדבר כשעומדת מולך מישהי כל כך מדהימה. היא השכיבה אותי על הספה, חלצה לי את הנעליים הורידה לי את המכנסים כמו ילד קטן והתחילה למצוץ לי את הזין, מלקקת אותו כאילו היה אליל שלה. אני נותן בה מבט, היד שלי רועדת על השיער השחור שלה.. אני מת לרדת לה, עם כל השיער הזה שהיה לה שם, אני כבר מדמיין את הלשון שלי משוטטת ומחפשת את הכוס שלה, את הדגדגן הרטוב הזה שלה.

אני משכיב אותה לאחור, לא רוצה עדיין לזיין אותה, אני לוקח את הלשון שלי וחוקר את הכוס השעיר הזה שלה. היא כולה שלה, נכנעת, בדיוק כמו שאני אוהב. אני מרטיב את הכוס שלה בלשון שלי, לא חושב פעמיים וחודר אליה בהנאה, אני עומד ומרים אותה עליי, מזיין אותה בעמידה, בדיוק כמו שאני תמיד אוהב לעשות, אנחנו נשענים על הקיר, היא יושבת לי על הזין ואני מזיין ואתה חזק.

אני גומר בתוכה, מרגיש את הזרע שלי בתוך הכוס שלה שנצמד לי על הזין, אני מרגיש איך היא קפוצה עליי וזה מענג אותי יותר ויותר. היא משפריצה עליי את הזרע שלה, השדיים שלה נוגעות בחזה שלי, הפטמות זקורות בטירוף, היא מלקקת אותי עכשיו, לוקחת ממני את כל הזרע הנותר, שואבת את כולי אליה. אנחנו שכובים בתנוחת הכפיות, שקט בחדר, אני מסייר עם היד שלי על כל הגוף שלה וחושב לעצמי… מי חשב כי נערות ליווי במרכז יודעות להיות כל כך מסורות לגבר.. בדיוק כמו הנשים של פעם, אני חושב לעצמי ומבטיח שאת זה אני לא מפספס יותר לעולם.