הפנטזיה שהתגשמה לי עם הלנה

הפנטזיה שהתגשמה לי עם הלנה

הלנה הייתה החלום של כל גבר, שיערה היה לבן, בדיוק כשחשפה את השיניים הלבנות והבוהקות שלה, היה אפשר שלא לפספס את הקסם. הייתה לה גומת חן מקסימה ועיניים כחולות כים. עצמות הלחיים שלה היו כל כך סקסיות, למעשה, כל מבנה הפנים שלה היה אצילי במיוחד. לראשונה, ראיתי אותה עם איזה חבר אחד שלי, כשנפגשנו הוא לא ממש אמר את זה גלוי אבל הבנתי שהלנה היא מסוג הנערות שנותנות שירותים מיוחדים לאנשים מיוחדים. אם אתה מחפש נערות ליווי לבית, תבקש אך ורק את הלנה, אמר לי חבר שלי טוב ומסתבר שלא טעיתי.

כשהיא הגיעה אל דירת המלון בה קבענו את המפגש שלנו, הייתי נרגש מאוד, היא נראתה בדיוק כמו בפעמים הקודמות. גבוהה, כל כך יפה שאין לתאר בכלל. מראה מושלם, היה לה חיוך, החיוך הזה לא יצא לי מהראש. נראה שגם היה על מה לדבר אתה. היא נכנסה אל חדר בית המלון, ציפורניה האדומות נעזרו בי, הייתה לה יד מדהימה, מטופחת מכף רגל ועד ראש. החצאית השחורה שלה מעור הגיע עד למותן, היא נסגרה עם ריצרץ ובתוכה ראיתי את בגד הגוף מתחרה המהמם. בגד גוף אדום, יפיפה, שאין לתאר. מראה מושלם, בדיוק כמו שאני אוהב, עור צח כשלג, אפשר להגיד שהיא נראתה בדיוק כמו שלגיה רק ששלגיה לא הייתה סקסית כמו הלנה המהממת.

היא סיפרה לי שהיא בדיוק רופאה בהתמחות והשכר לא משהו, לכן היא פה, אבל בו זמנית גם לא מתענה, היא אוהבת אנשים ובעיקר אוהבת סקס וכמה שיותר. לרגע הייתי בשוק, אבל כשהיא שלחה את היד שלה לאיבר המין שלי, היא הרגישה כמה הכול עומד וניצב לקראתה. היא התקרבה אליי, ליקקה לי את תנוך האוזן ולרגע הייתי בשוק. חייכה אליי וסימנה לי להתקרב, נישקתי אותה בלהט, הלשונות שלנו השתרבבו זו בזו. הפה שלה היה טעים, כולה הייתה טעמה. היא לא נתנה לי לעשות שום דבר, הסירה מעליה את בגד הגוף המהמם, נשארה מולי רק עם חצאית העור, נעלי העקב והחזייה המטריפה שלה. היה לה חזה שופע, ענק, סקסי והפטמות הוורודות שלה בצבצו.

פתאום בלי להגיד או לעשות שום דבר, התקרבתי ושלחתי את היד שלי , לשחק לה בפטמות שישר נעמדו והזדקרו יותר ויותר. היא פתחה לי את רוכסן המכנסיים ונגעה בזין התפוח הזה שלי. "מרשים" אמרה לי וחייכה חיוך זומם אבל עדין. היד שלי גלשה ושחררה אותה מהחצאית שלה. בעודי מלקק לה את הצוואר, מנשק אותה בלהט ומדי פעם עובר ברפרוף על השדיים הענקיים שלה, היד שלי גלשה לתוך התחתונים ומשם ישירות אל הכוס המהמם והחלק הזה שלה.

אוח איזה מגע יש לך אל תפסיק, אמרה ואני משחק בעדינות עד שאני מרגיש את כל הנוזלים שלה ניגרים לי על האצבעות. "מת להרגיש אותך" אומר לה ויורד מטה אל הכוס שלה, צולל פנימה והיא גונחת כמו מטורפת. "אני רוצה אותו בתוך הפה שלי" אומרת לי ומזיזה אותי כשהיא זו שלוקחת את השליטה שוב לידיה.

היא מוצצת לי את הזין בלהט, קודם משחקת לי עם העטרה של הזין וממשיכה ומכניסה במכה את כל האיבר שלי לתוך הפה שלה. "אני חושב שעוד שנייה אני משפריץ לך בתוך הפה" אני אומר לה ודוחף לה יותר ויותר את הראש והלוע שלה פנימה. היא לא רוצה להפסיק, אני מדי פעם שולח יד לפטמות הגדולות שלה והיא מוצצת לי בלהט עד שזהו, אני לוקח אותה, שם אותה עליי, מושיב אותה על הזין שלי ומזיין אותה על הקיר בעמידה. היא מלפפת את הרגליים שלה עליי, אני מרגיש את כול כולה, אוח היא מחרמנת אותי אני חושב ומזיין אותה ומפחד שלא לגמור. עוד לא … לא רוצה עוד לגמור.

היא זורקת אותי על המיטה הסמוכה ומתיישבת עליי, אבל הפעם היא עם הגב אליי, מזיינת אותי קמה ויושבת כמו משוגעת על הזין שלי ואני רואה את הגב המפואר היפה הזה שלה ומלקק אותו כשאני מנסה לעלות למצב של ישיבה אבל זו לא נותנת לך לעשות שום דבר.

"את אוהבת לשלוט במיטה אה" אני מחייך בקושי והיא רק משתיקה אותי ומזיינת אותי חזק. היא מסתובבת אליי, מחדירה את הזין שלי לתוכה ודוהרת עליי כמו משוגעת.

"בעדינות אני עלול לגמור" אני אומר לה אבל זה לא עוזר היא מתפרעת עליי ובדיוק ברגע שהיא גומרת אני גומר אתה ביחד. הזרע שלי מתערבב עם המיצים שלה, היא מגיעה לעוד אורגזמה ועוד אחת ומשפריצה לכל עבר מעצמה. היא נשכבת עליי, צוחקת בטירוף ואז.. שקט…

אני נכנס להתקלח, אבל כשאני יוצא הלנה כבר לא שם… וכל מה שנשאר לי זה הריח, הטעמים, המראה המושלם שלה… אני בטוח שנתראה שוב .. פשוט בטוח.