הפנטזיות ודרכי ההגשמה

הפנטזיות ודרכי ההגשמה

פתאום, באמצע החיים הוא רצה להיות חלק מהדבר האמיתי, תמיד קרא אודות הפנטזיות שלו באמצעות סיפור על נערת ליווי בחולון כזו או אחרת. עכשיו, כל מה שרצה זה להתנסות בזה, רצה להיות חלק מהחוויה הזו שמישהי נכנסת אליך הביתה או לבית המלון וגורמת לדברים להתרחש. פעם כשעוד היה נשוי, הציע לאשתו לשחק את משחק התפקידים, אבל היא ביטלה אותו על הסף והלכה לישון. ככה במשך שלושים שנה, שעמום אחד גדול, עד שלא יכול היה יותר, עזב את הבית.

בתקופה הראשונה היה לו תענוג, אבל אחר כך התחיל להרגיש את הבדידות מחלחלת לתוכו. הוא החליט לשים לזה סוף. כמה אפשר לעשות לבד? כמה אפשר להביא ביד מסרטים כחולים? הוא חייב זיון טוב, מגע של אישה, משהו, לא רוצה שזה יהיה מחייב כן? אבל שיהיה משהו.

מרגע שהוא נכנס לאתר, ראה נערות מדהימות, חולון אולי עיר כזאת שלא תמיד יש מה לעשות בה ובכול זאת- החליט לשעשע את עצמו, לצאת מהמקום של סיפור על נערת ליווי בחולון ולפגוש אחת כזו במציאות.

הוא עשה סקר, בדק באתרים ופתאום הגיע אליה, בדיוק לאישה שחלם עליה כל החיים. הוא שאל את עצמו, רגע, היא אמיתית או שזו תמונה מזויפת? אבל אז ווידא כי זה אתר שכל מה שהוא מפרסם נכון ואמיתי ואין בעיה להתקשר ולברר. אז הוא דיבר עם הפקיד, שאל אותו הכול והאישה שראה כבר הייתה בדרכה אליו. הוא היה מרוגש מאוד, לא ידע את נפשו מרוב שמחה, סוף כל סוף הוא הולך לזיין ולהפסיק כל היום רק לפנטז.

פתאום, דפיקה בדלת, שמע את העקבים שלה מרחוק, מישהי גבוהה, בלונדינית, החזה שלה ענק, הגוף צר, מותן שאין לתאר ומחוך שחור מהמם. היא שאלה אם הגיע למקום הנכון והוא פתח לה את הדלת.

הם התיישבו בסלון, הוא מזג להם שמפניה, לאחר הכרות קצרה, היא שאלה אותו אם הוא רוצה לחוות את מה שלא חווה מעולם והוא מרוגש רק הנהן בראשו להסכמה.

היא לא חיכתה הרבה זמן, בטח יש לה המון לקוחות על הראש, כדי שלא לעשות טעויות, היא ישר, התחילה ללטף אותו באוזן, ללקק לו את התנוך ואפילו קצת לנשוך. הזין שלו עמד כמו טיל, הוא שלח יד לעבר החולצה שלה ופתח את הכפתורים. עם אצבע אחת עיסה את הפטמה שלה עד שהיא הזדקרה. הוא לקח את הפטמה שלה לפה שלו והתחיל למצוץ אותה בהנאה, היא גנחה, לקחה את היד עד שהזין שלו הזדקר לה יותר ויותר ביד.

היא התפלאה מהאיבר שלו, כמה גדול הוא ואיך לא זיין עד עכשיו- "עכשיו זה הזמן שלך" אמרה לו וההבטחה שלה עמדה להתקיים. היא ירדה למטה, שחררה את הזין מהמכנסיים שלו לגמרי והתחילה למצוץ לו. הכניסה את הזין לתוך הפה ובו זמנית ליקקה לו את הביצים.

מהתרגשות הוא לא יכול היה לזוז, נתן לה למצוץ לו כשהוא דוחף את הראש שלה והזין שלו תקוע לה עמוק בגרון. היא מוצצת בהנאה, אף פעם לא ראה מישהי שכל כך אוהבת זין חשב לעצמו. כשהוא רוצה לרדת לה, היא סרבה ורק רצתה להמשיך ולמצוץ לו אבל הוא התחנן אליה שלא לגמור.

היא השכיבה אותו על השטיח בבית שלו, התיישבה עליו והתחילה לזיין אותו כשהיא רוכבת עליו בטירוף, עכשיו התחיל הסרט שלו באמת. הוא התרגש ולא האמין שזה קורה לו, תפס לה את השדיים חזק והרים את התחת שלו כדי שהזין שלו ייכנס כמה שיותר עמוק לכוס שלה.

הוא הרגיש את הכוס הצר שלה עוטף את הזין שלו והשתגע מזה, היה לו חם, נעים, הוא הרגיש שעוד שנייה הוא גומר אבל דחה את זה כמה שרק היה יכול. את ההנאה הזו הוא לא רצה להפסיק ולו לרגע. היא רכבה עליו והפה שלו תפס את הפטמה שלה תוך כדי, מגרה אותה כאילו אין מחר, הידיים שלו על המותניים שלה והוא דואג שהזין שלו ייכנס יותר ויותר עמוק כדי להרגיש אותה עוד ועוד. לא רוצה שזה ייגמר. בכל פעם שהרגיש שהנה זה קורה לו, השהה את הגמירה עוד ועוד.

היא הסתובבה אליו עם הגב שלה, הכניסה את הזין לכוס ועכשיו התחילה לדהור כשגבה אליו, הוא ליטף את הגב שלה בתאווה גדולה, עבר עם האצבעות שלו ונעצר בחור של התחת שלה, משחק לה עם הנקודות הרגישות בגוף בעודו מזיין אותה חזק.

כשהם גמרו יחד, הוא שפך הכול בתוכה והיא נשכה כשגבה עליו והידיים שלו אוחזות חזק את השדיים שלה. כל הגוף שלהם רעד יחד, בעודם נחים, הוא אמר לה שלא הייתה לו כזו חוויה מעצימה מאז ומתמיד.

"אפשר לראות אותך שוב"? שאל אותה והיא אמרה לו, כל מה שאתה צריך זה רק להתקשר, לספר לפקיד בדיוק מה ומי ואני בדרך אליך.

היא התלבשה, נתנה לו נשיקה על השפתיים ועזבה אותו בעיקר עם טעם של עוד.