כך אמרתי שלום לבתולין שלי

כך אמרתי שלום לבתולין שלי

אני זוכר את זה, הייתי אולי בן 15, אז באה לי המיניות, לא הייתה לי על זה שליטה, כל דבר היה מחרמן אותי קשות. כל הזמן הייתי מאונן, על כל דבר שזז, סרטים כחולים, השכנה ממול ואפילו על המורה שלי למתמטיקה. כל מקום שרק יכולתי, הייתי אפילו מציץ על נשים בכל מיני מקומות כמו סוטה מרוט. דיבורים עם חברים, גסויות אבל כלום, זה לא קורה ואני מת, מת כבר שמשהו יקרה, אני כל כך רוצה להרגיש את הדבר האמתי אבל זה לא קורה. "האם זה יקרה מתישהו"? אני שואל את עצמי לא פעם ומייחל ליום הזה בו סוף כל סוף אזיין משהו אמתי.

בגיל שבע עשרה אמרתי די, אני לא יכול להתאפק יותר, אני חייב לזיין ויהי מה, לא רוצה מישהי לא מנוסה, לא רוצה מישהי מבית הספר, רוצה אישה, בשלה, מישהי שתשאיר בי את החותם החרמן הזה. מישהי שתיקח ממני את החרמנות ללא התנצלות מיותרת. סרטוני סקס? כבר מיציתי, זהו, די אני רוצה משהו אחר. בכניסה לתוך גוגל, מצאתי, הנה אני אומר לעצמי… משרד ליווי, בטוח יש שם נערות מדהימות שיענו לי על הצרכים האבודים שלי. פורומים, חוות דעת על נערות מדהימות ושלל, שלל של משרדי ליווי איכותיים ביותר, עכשיו מה שנותר לי זה רק לחפש מישהי שתשחרר אותי מהעבדות הזו לבתולין שלי.

פתאום זה קרה, מישהו סיפר לי על האתר, אני נכנס ורואה בדיוק את מה שתמיד חשקתי בו, נשים מדהימות ,כוסיות שאין לתאר, מחרמנות את הצורה, אתה מת לזיין אותן ואתה בטוח שתצא משם שמח יותר מאי פעם. הנה ההזדמנות שלי לצאת מהבתולין אני אומר לעצמי ומרים את הטלפון, מצביע על מישהי מדהימה, בלונדינית עם חזה ענק, מושלמת אני חושב לעצמי.

אז קיבלתי כתובת מדויקת, עליתי ולחצתי על כפתור האינטרקום, אותה בחורה שראיתי באינטרנט הייתה שם, גבוהה, חזה ענק, בדיוק כמו שדמיינתי אותה. היא הרימה את הראש וסימנה לי להיכנס לדירה. "זו פעם ראשונה שלך אה" היא שואלת אותי ואני מחייך חיוך מבויש רוצה שהאדמה תקבור אותי.. "הכול בסדר מותק, בשביל זה אתה כאן" היא מנחמת אותי ומתקרבת אליי, דופקת לי נשיקה רטובה שמסחררת לי את הראש.

היא התקרבה אליי, השפתיים שלה פתאום על הצוואר שלי, מריחה אותי, מעבירה אצבעות ומכניסה אותן תחת החולצה ישירות אל הפטמות שלי. הזין שלי עומד טילים, אני מת לזיין אותה וזה מה שעובר לי בראש. היא התחככה לי בזין והבנתי שלא צריך לשאול יותר שום דבר, היא לקחה לי את היד והובילה אותי לחדר השינה. עוד שנייה אני גומר בתחתונים, חשבתי לעצמי אבל הפעם, אני רוצה לזיין אותה ממש, להרגיש מזה לזיין אישה במציאות.

היא נשכבה על הבטן, הרימה את התחת הערום המושלם שלה כמו חתולה מיוחמת. בוא תזיין אותי מותק, הרימה עוד קצת את התחת שלה. בוא תעשה לי משהו מענג עם הזין הגדול הזה שלך, היא ראתה את הזין שלי בולט מהמכנסיים, קמה, ניגשה, פתחה את הכפתור והתחילה למצוץ לי בלי לשאול אותי שום דבר. הייתי בשוק, אבל נתתי לעצמי להיסחף אל תוך העונג.

היא לקחה את היד שלי והובילה אותה לתחת שלה, חפנתי את התחת שלה ביד, הובילה את הזין שלי ודחפה אותו לתוך הכוס שלה. "אוח.. אני לא מאמין שאני מזיין" חשבתי לעצמי ואני דוחף לה בעדינות ואז מתמכר לכוס הזה הצר הזה שלה. המשכתי לדחוף את הזין לתוך החור ההדוק הזה שלה… "אוח את כל כך צרה" אמרתי לה והיא צחקקה קלות בעודי ממשיך לזיין אותה מזיע כולי מרגיש איך הגוף שלנו נדבק יחד.

דחפתי לה את הזין פעם אחת לכוס ופעם אחת לתחת המושלם שלה, היא הייתה בכניעה גמורה אליי, זיינתי אותה הפעם בפראות, הכול השתחרר באוויר, דחפתי עוד כמה פעמים והגעתי לאורגזמה של החיים.

שכבתי שם מעולף, המום ממה שהרגע קרה לי, היא נשקה אותי קלות ושכנעה אותי להתקלח איתה. היא מילאה את האמבטיה, שכבנו שם יחד, עם כוסות היין, מבלי לשים לב, הרגשתי איך הזין שלי עומד שוב ויש לו שליטה מלאה עליי.. לי כבר אין שליטה על כלום. היא התחילה לשחק לי שוב פעם עם הזין, ליטפה לי את הזקפה, ליקקה לי את הצוואר ואת התנוך של האוזן.

היא ביקשה שאעמוד מולה, היא הביאה לי ביד ולא יכולתי, שוב פעם גמרתי, הפעם לתוך הפה שלה. היא ליקקה ממני את הזרע, מדביקה לי אין ספור נשיקות על הזין שלי ומשאירה אותי בתוך האמבטיה, מותש מהאורגזמה המופלאה שהרגע חוויתי.

היא קמה, עישנה את הסיגריה שלה ושלחה לעברי חיוך ומבט… "אתה יכול להישאר עוד קצת ילדון…" אמרה לי ויצאה מהחדר… אני משליך את ראשי לאחור ונזכר… מנסה לשחזר ויודע.. לכאן אני עוד אחזור.