מיומנה של פנטזיונרית חרמנית

מיומנה של פנטזיונרית חרמנית

הנה אני שוב כותבת ומספרת על הסוד הכמוס שלי, אין לי שם כי לא באמת צריך, מזמן שלא היה לי מישהו שיבוא ויעשה את זה קצת אחרת עבורי. כל כך הרבה פנטזיות עוברות לי בראש ואני ממעטת לשתף בהן את כולן. הייתי רוצה כל כך הרבה דברים, אני חרמנית מבחירה, רווקה בת 30 הורסת עם קריירה בלתי מבוטלת. עורכת דין עם רגליים ארוכות וגרביון סקסי שחור, אוהבת להסתובב בבית ואפילו קצת בחוץ עם חצאית בלי תחתונים. יש בי את כל הסטיות בעולם אבל על פניו אף אחד לא באמת יודע מהדברים שעוברים לי בראש ובכוס הרטוב הזה שלי.

כשאני יושבת בבית קפה ורואה מישהו שנראה מעולה, אני ישר בונה על זה, חולמת על איך הוא יסיט את המבט מהקפה שלו אליי ויסמן לי לגשת לשירותים הקרובים. אני רוצה לעשות כל כך הרבה דברים, מבלי שאף אחד יישאל, רק לגרות ולהתגרות עד כמה שאפשר וניתן. זה קורה, הראש שלי מתחיל לעבוד, הוא לוקח אותי בדיוק לאן שאני תמיד אוהבת ללכת. מתחיל לדגדג לי שם למטה, אני מרגישה שזה מגיע, החרמנות גואה בי יותר ויותר והנה אני נותנת לזה לקחת אותי למקום שלפעמים אפילו אני מופתעת מזה.

הנה אני כבר רואה את זה, רואה אותו מפסק לי את הרגליים ומרים אותי על הכיור בתוך שירותים של בית קפה הזוי. מוציא את הזין שלו מתוך המכנסיים ומזיין אותי עם כל החששות שמישהו אולי עלול להיכנס ולהפר את השלווה שלנו. אין לי בעיה עם זה. להרגיש אותו מתחכך בי, הגעגוע הזה למגע של גבר, דגדוג בבטן כמו פרפר גדול שמפלח את הכול ואז יורד לי לתוך הכוס הרטוב הזה שלי. במקום אותו פרפר אני פתאום מרגישה את השפתיים שלו על השפתיים של הכוס שלי, מלקק ומוצץ את המיצים שלי בתאווה ואז שוב, מלביש אותי עליו ומזיין אותי חזק כשאני נשענת על הקיר וצועקת כמו משוגעת ומזל שיש מוסיקה רועשת ואף אחד לא רואה ולא שומע.

השפתיים שלו על הצוואר שלי, הוא מנשק, מלקק כל נקודה בי, מכניס לי את הזין שלו מהר ועדיין לא גומר. בכל פעם שהוא רוצה הוא משהה את הגמירה המדהימה הזאת שלו. אנחנו נחים טיפה ואז שוב, ממשיכים כשאני יורדת למטה ומכניסה את הזין שלו לתוך הפה שלי, מלקקת אותו בהנאה, מתרשמת מהזין הגדול המהמם הזה שלו. הוא כולו כזה שווה שאם הייתה כאן מיטה שאם הייתה אופציה לשכב על הרצפה המסריחה של בית הקפה הייתי משכיבה ואותו ויושבת לו על הזין, דוהרת למחוזות שאין לתאר.

אבל כל מה שיש לנו זה לגמור מהר, לפעמים זה מדליק רצח, זה כל מה שצריך כדי להגשים חוויה מינית מטורפת של פעם אחת בחיים. פתאום הוא מסובב אותי אל הקיר ואני אוחזת בו חזק, מרגישה את הזין שלו חודר אליי ואת הידיים שלו מחזיקות חזק את הפטמות שלי, משחק איתן בהנאה כזו ויורד שוב אל הכוס שלי שהוא מזיין אותי זיון אנאלי מטורף. הכול מהכול, בלהט הזמן והרגש אני מרגישה אותו מזיין אותי חזק, אנשים מתדפקים על הדלת, צריכים את השירותים ואנחנו מזדיינים כאילו אף אחד לא רואה ולא שומע. הוא משחק לי עם הכוס, האצבעות שלו גולשות לכוס שלי והוא מזיין אותי חזק מאחור בדיוק כמו שאני אוהבת.

פנטזיות, כל כך הרבה רצות לי בראש עד שיכולתי לדמיין את ההוא החתיך שישב שם לידו דופק על הדלת, אנחנו פותחים לו את הדלת והוא מצטרף לחגיגה הפרטית שלנו. לאן שרק אפשר לקחת את הרגשות ואת הפנטזיות המטורפות שלנו. שנינו חרמנים רצח ואז מצטרף גבר שני שהופך את זה לאורגיה מטורפת של פעם אחת בחיים. אוח, זה לא יאומן, מרוב שזה מוחשי הייתי יכולה להישבע שזה קורה לי כאן ועכשיו, אני מרגישה אותו ממש והנה גם החבר שלו ,אחד מלקק לי את החזה ואחד מזיין אותי מאחור, נוגע בי, מגרה אותי יותר ויותר ואם רק היה אפשר היינו כולנו שכובים על הרצפה ואחד מזיין אותי מלמעלה ואחד מלמטה. ככה, הייתי מתה להרגיש את שני הזרגים חודרים אליי ומגרים אותי ומביאים אותי לאורגזמה ועוד אחת והנה עוד אחת מגיעה.

אני משפריצה לכל מקום, אני מרגישה אותי צועקת, בוכה מחייכת צוחקת וכל הרגשות מעיפים אותי למקום הגבוה ביותר. אני רואה רק את הפרצוף שלו צועק, את האורגזמה של שנינו קורעת את האוויר ואף אחד לא רואה ואף אחד לא שומע. פנטזיות נועדו בכדי שנדבר עליהן יחד, ככה אנחנו מזדיינים ואז… אני שומעת את זה…. הלו? יש שם מישהו? אני מסדרת מהר את הבגדים שלי, כנראה שנתקעתי בתוך השירותים שאני מאוננת לעצמי בכל הכוח ושכחתי מהכול. מרוב שלא הזדיינתי כבר כל כך הרבה זמן, זה לקח אותי רחוק ביותר. "נו את יוצאת"? שאל אותי הקול ואז… סידרתי את בגדיי, פתחתי את הדלת והנה הוא, זה מהפנטזיה שלי.. מחייך חיוך זימה נכנס פנימה והנה… זה מתחיל שוב…. לחיי פנטזיות שיכולות להתגשם יותר מהר ממהירות האור.