מיומנו של בתול

מיומנו של בתול

אני לא מתבייש בזה, שנים שאני רוצה לשמור את עצמי לאישה הנכונה. מה רק לנשים מותר? אני בן 30 ועדיין לא הייתי עם אישה. זה לא שאני כזה תמים, אני נוהג לא פעם לצפות בסרטים ארוטיים, כחולים. אני אוהב לראות את הסרטים, מתגרה מהם אבל עדיין רוצה לשמור את עצמי לאישה המתאימה בלבד. אני מת לעשות את זה מתוך מקום של אהבה אם כי יש בי גם יצרים, אני לא משקר, אני חרמן תמידי, אולי בגלל שמעולם לא זיינתי.

רציתי לספר, היה חשוב לי להגיד לכם שעד לא מזמן באמת שהאמנתי בזה ושמרתי על עצמי, אבל אז, חבר שלי טוב שהיה גם בתול בעצמו בא וסיפר לי שזהו, הוא לא יכול יותר, לאחר שחזר מטיול שעשה עם חברים זה קרה לו, הוא פגש מישהי בטיול המאורגן ומשם זה התגלגל לשבור את המצב שבו היה. "אי אפשר להפסיק" אמר לי כולו מחייך ואני קינאתי בו שאין לתאר. "אתה חייב לנסות אחי אתה חייב להיות עם מישהי" אמר לי ואני התביישתי, איך אני אומר למישהי שלא שכבתי מעולם עם אישה?

החלטתי להתקשר אל משרד ליווי מדהים, מישהו המליץ לי עליו וסיפר לי ששם מצויה הפנטזיה שלי. רציתי אישה בכל חלק מהגוף שלה. הייתי מת להגשים את החוויה הזאת, להיות עם מישהי ולזיין אותה כמו שצריך מבלי להתבייש, לספר לה שאף פעם לא הייתי עם אישה ושהיא תנחם ולא תשפוט אותי.

קבעתי אתה בבית מלון, כולי מתרגש, זו הפעם הראשונה שלי עם אישה. פתאום היא הגיעה, בדיוק כמו שתמיד ראיתי בסרטים הכחולים המדהימים שהיו מחרמנים לי את הצורה. בלונדינית, היא הייתה קצת מבוגרת אבל לא היה אכפת לי. היא הייתה שווה, מראה מושלם, חזה ענק, חולצה צמודה בתוך חצאית עור קשוחה, שחורה ונעלי עקב בצבע לקה. אוח, זה עשה לי את זה , רק מלראות אותה. היא נכנסה בדלת ואני ניגשתי לתת לה את כוס השמפניה שהייתה לי כבר ביד, אבל אז, היא ליטפה אותי בעדינות עם הציפורניים האדומות שלה.

בלי המוסיקה בחדר, התחלנו לרקוד, היא שמה את הפרצוף שלי בתוך החזה שלה, הזין עמד לי בטירוף, היא לא שאלה שום דבר. לא ידעתי מה לעשות אבל הרגשתי שזה לטובתי, החרמנות שלי זה משהו שקיים אצלי בלי קשר לחוסר הידע שלי.

פתאום ללא התרעה, היא פשוט התכופפה, נתנה לי מבט לאורך כל הדרך למטה, פתחה את הרוכסן שלי ודחפה את הזין שלי לתוך הפה שלה. היא החלה למצוץ לי את הזין, מלקקת עם הלשון את העטרה שלי ומשחקת עם הזין שלי. מרוב פחד חשבתי שיפול לי, אל כלום לא קרה הזין שלי עמד כמו טיל. "וואו איזה איבר מהמם יש לך" החמיאה לי והמשיכה ללקק לי את הזין בעוד אני תופס את הראש שלה בצורה טבעית ודוחף לה אותו פנימה, מרגיש איך הגרון שלה מארח את הזין שלי, מרגיש אותו עמוק בתוכה. ההרגשה הייתה נפלאה, הרגשתי חום שאי אפשר לתאר, השפתיים שלה היו מדהימות.

עדיין המום מכל מה שקורה סביבי, היא הפילה אותי על המיטה, הורידה את התחתונים שלה הוציאה קונדום מהתיק ושמה לי על הזין ואז בלי לשאול יותר מדי דחפה אותו לתוכה. "יואו אני מזיין אני עושה את זה פעם ראשונה" חשבתי בקול רם והיא לא אמרה שום דבר, רק דהרה עליי כמו משוגעת, שמה את הידיים שלי על הפטמות שלה, ואני מרגיש את כולה, מרגיש איך הזין שלי בתוכה, איך הכוס שלה עוטף אותי חזק. בדיוק כמו בסרטים הכחולים… "את לא כמו הילדות האלו" אני גונח ואומר לה והיא ממשיכה לדהור עליי, בו זמנית שולחת את היד שלה ומלטפת לי את הביצים.

פתאום הגיע רגע האמת, היא נשכבת על המיטה ומסמנת לי לחדור אליה, אני מכניס לה את הזין שלי בהתחלה לא יודע מה לעשות ואז מזיין אותה חזק. אני מזיין אותה, אני ממש מזיין חשבתי לעצמי, אני לא בתול יותר, אני לא בתול. הידיים שלה על התחת שלי, הציפורניים שלה נתקעות לי בתוך הישבן, אצבע אחת גולשת לתוך החור של התחת שלי. דבר כזה לא תיארתי, אני מת לגמור אבל מתאפק, שוב פעם מתאפק ואז זהו אני מתפרע כמו משוגע והיא גומרת יחד איתי, אנחנו גומרים ביחד, הזרע שלי יוצא בטירוף אל תוך הקונדום.

אנחנו נשכבים בצד המיטה, היא מציעה לי סיגריה ומעשנת בקלילות. "אני לא מעשן" אני אומר לה כולי מחויך.. דבר כזה עוד לא היה לי.

"תמיד כיף לזיין בתול" פתאום היא אומרת לי את זה ואני מרגיש כאילו מישהו הפשיט אותי… "איך ידעת"? שאלתי בביישנות? "אני שנים במקצוע בובה אתה לא צריך להתבייש" היא אומרת מחייכת אליי קמה ומתלבשת מהר.

אני אוחז לה ביד… "מזה? לאן את הולכת" אני שואל ומחזיר אותה למיטה, מרגיש איך אני רוצה לזיין שוב פעם. נעמד לי הזין, מכאן כבר אי אפשר לחזור לאחור. אני מסמן לה על עוד חצי שעה… והיא מסכימה.. נשכבת על הבטן שלה, אני מפסק לה את הרגליים ודוחף לה שוב את הזין שלי , צוחק, ויודע שהלילה רק התחיל עבורי.