מתנת יום הולדת בלתי נשכחת

מתנת יום הולדת בלתי נשכחת

שלום, קוראים לי יריב, אני אספר לכם כמה מילים עצמי ואציג את עצמי טיפה לפני שאני הולך לחלוק איתכם את אחד מסיפורי הסקס המטריפים ביותר ששמעתם והחוויה הכי גדולה שקרתה לי במלוא מובן המילה.

אני בן 28, נמצא בזוגיות עם בחורה מקסימה קרוב ל-4 שנים ונהנה מכל רגע. יש לנו זוגיות מדהימה, לא חסר לי שום דבר ואין לי תלונות. בניגוד לכל מה שזוגות אחרים עוברים, אני מרגיש מאוד משוחרר, יש לי חופש ואני אוהב אותה בטירוף.

סיפור הסקס שלי מתקשר ליום ההולדת ה-28 שלי שחל לפני שבועיים וחצי. למרות שאני והבת זוג שלי עשינו כמעט הכל ולמרות שלשנינו יש ראש מאוד פתוח היא תמיד ידעה שסקס, או יותר נכון חוויות סקס ובעיקר אם היא כלולה בהן יחד איתי זה הפטיש שלי וזה הדבר שעושה לי את זה הכי הרבה.

היא לקחה לתשומת ליבה את העובדה שזה עושה לי את זה ממש ואירגנה לי מתנת יום הולדת מטריפה – מתנה שאני לא אשכח כל החיים שלי. והכל בזכות החברה המדהימה שלי.

יש אומרים שחוויות בחיי המין וצירוף או גיוון של אנשים אחרים עלולים להרוס את הזוגיות, אבל מה אני אגיד לכם? לדעתי זה בולשיט. העובדות מדברות בעד עצמן ,אחרי החוויה המטריפה שהייתה לשנינו, הזוגיות שלי הולכת ופורחת, אנחנו שמחים יותר, אנחנו מאושרים יותר, אנחנו חרמים יותר ותמיד יש לנו על מה לדבר וחוויות להעביר אחד עם השני.

באותו בוקר של יום ההולדת שלי, היום שלי נפתח עם חמישה חברים טובים שלי שלקחו אותי ליום כיף. אכלנו בשר במקום טוב, שכרנו טרקטורונים ועשינו טיול שטח מטורף וסיימנו בבר שכונתי שאנחנו אוהבים עם כמה בירות. היה לי כיף ונהניתי בטירוף, אבל בסופו של יום כבר חיכיתי מאוד לחזור לחברה המדהימה שלי, שלדבריה, ביקשה ממני להגיע בשעה מסויימת הביתה כי היא מארגנת לי הפתעה.

ידעתי שצפויה לי הפתעה גדולה וכיפית, חברה שלי תמיד משקיעה בי וייאמר לזכותה שהיא ממש לא קיטשית, ותמיד מאוד מאוד מקורית ועושה לי דברים ממש שווים ליום ההולדת. הפעם, זה היה דבר שווה אפילו יותר..

נכנסתי הביתה בערך בשעה 7 בערב והיא פתחה לי את הדלת. היא הייתה לבושה מדהים בבגד סקסי שאני לא מכיר… אבל לא הופתעתי, היא תמיד משקיעה בעצמה ותמיד מזמינה וקונה לעצמה בגדים ואביזרים סקסיים… לא יכולתי להתאפק, התנפלתי עליה בנשיקה סוערת וחירמונים והעפתי אותה מהר לכיוון החדר כדי להוריד ממנה עם השיניים את הבגד המטריף שהיה לגופה.

נכנסתי יחד איתה לחדר, ואז ראיתי את ההפתעה… שתי בחורות מהסרטים שכבו על המיטה והתחרמנו אחת עם השנייה. מודה שלקח לי מספר שניות לסגור את הפה מרוב תדהמה. פתאום, בלי להוסיף שום מילה הבת זוג שלי הצטרפה אליהן למיטה וראיתי מולי שלוש בנות מטריפות שהתחרמנו אחת עם השנייה. הזין שלי איים כבר לקרוע את הג'ינס ולפרוץ החוצה.

לא ידעתי אם ההפתעה היא בעצם צפייה בהן או שעוד משהו אמור לקרות בדרך…. לפתע אחת מהבלונדיניות המטריפות סימנו לי עם היד להגיע למיטה. כמו זומבי, התיישבתי על הקצה של המיטה וכעבור מספר שניות מצאתי את עצמי טובע בבלונד, ריח מהפנט, חזה ענק ורך על הפנים שלי ו6 כפות ידיים שטיילו לי על הגוף בכל נקודה אפשרית החל מהצוואר ועד לכפות הרגליים.

הבת זוג שלי עלתה לכיווני, דפקה לי נשיקה של החיים ואמרה לי בלחש באוזן "מזל טוב בייבי".

לא האמנתי שזה קורה לי…שלישייה כבר הייתה לי ולבת הזוג שלי, אבל רביעייה? אני ועוד 3 בחורות? זה משהו שלא העזתי אפילו לפנטז עליו.

כעבור מספר שניות כבר הרגשתי שהזין שלי נמצא בתוך פה של מישהי, הייתי כל כך ב'היי' שאפילו לא טרחתי להסתכל מי זאת… הרגשתי מציצה לוהטת וסוערת במיוחד, במקביל יד אחת טיילה לי על הביצים ומעל הפנים שלי מחזה מטריף של הבת זוג המטריפה שלי מתנשקת עם בלונדינית מטריפה לא פחות ממנה.

הבת זוג שלי התחילה לרדת בטירוף לאחת הבלונדות שהיו שם, והבלונדה השנייה הצטרפה והתחילה לשחק בבת הזוג שלי בשדיים. הבנתי שעכשיו זה הרגע. דחפתי את הזין שלי עמוק לתוך הכוס של אחת הבלונדות ששיחקה בבת הזוג שלי והתחלתי לזיין אותה בטירוף…

תוך כדי שאני מזיין אותה משכתי מהשיער את בת הזוג שלי, נישקתי אותה כמו שלא נישקתי אותה מעולם ולחשתי לה באוזן שהיא אלופה.

הבת זוג שלי ירדה לכיוון הביצים שלי והתחילה ללקק לי אותם תוך כדי שאני מזיין את אחת הבלונדיניות…

מרוב בלונד, חזה גדול, יופי, עדינות ותשוקה כבר לא שמתי לב מי נגד מי, איזה יד נמצאת עלי והרגשתי שאני בגן עדן. לקראת סיום, הגיעה גולת הכותרת, הדובדבן שבקצפת או איך שלא תבחרו לקרוא לזה. ללא ספק שזה היה השיא של סיפור הסקס שלי.

שלושתן השכיבו אותי על הגב והתחילו לענג לי את הזין ואת כל הגוף. התמונה הזאת לא תצא לי מהראש בחיים – שלוש מטריפות שמלקקות לי את הזין ומתנשקות ביניהן….ווואו, זה היה מטריף , לא הבנתי למה מגיע לי כל הטוב הזה.

כשהרגשתי שאני קרוב לגמור, שלושתן הסתדרו כמו שלוש ילדות טובות וממושמעות על הברכיים והתחננו לקבל טיפה של שפיך כל אחת על הפנים. שפשפתי את הזין שלי עוד מספר שניות ואז זה יצא…כמות שפיך מטורפת שהספיקה לשלושתן.

וככה הערב המטריף הזה נגמר, שלוש אלילות מין סקסיות, יושבות מתחתיי על הברכיים, מרוצות, מחויכות ומלאות טיפות של שפיך שנוטפות להן מהפנים…