נערות ליווי לבית – הסיפור שלי

נערות ליווי לבית – הסיפור שלי

הכרתי אותה באתר אחד, פשוט נכנסתי, לחצתי על הכפתורים הנכונים ואני שם, נסטיה הסקסית. גבוהה, נאה, שיער אסוף עם נעלי עקב מדהימים. נערות ליווי לבית, זה בהחלט הקטע הכי מדהים שאפשרתי לעצמי וזה אחרי שהכרתי את נסטיה המדהימה. היא דפקה על הדלת, נכנסה בעדינות, שלבה רגל ברגל וחייכה אליי, הייתה בחדר דממה, אפשר היה לחתוך את החדר בדממה  הסקסית, הכול היה סקסי שם אבל נסטיה, היא הייתה מדהימה, היא נראתה מעולה, שיער מדהים, ברונטית אמיתית בדיוק כמו בסרטים הכחולים. במצב רגיל, לא נראה שהייתי מקבל ממנה יחס ברחוב- יש דברים שלא קורים ומכאן, בחרתי לי נערה שתלווה אותי עד הבית, תפתח עבורי את הריגושים ותראה לי צדדים מדהימים של החיים.

היא ליטפה לי את הפנים, ניכר כי אם מדברים על איכות בבחירת נערות ליווי לבית, זה לבחור אחת כמו נסטיה שידעה בדיוק מה אני צריך. אפשר לקרוא לזה סקס רך, היא לא קפצה וישר יצאה מהבגדים שלה, קודם, רצתה שארגיש אותה והיא בעיקר תרגיש אותי, היא ידעה מה אני צריך, היא פשוט הייתה שם בשבילי כאן ועכשיו. מדי פעם חייכה אליי, גומות החן שלה היו בלתי נשכחות, אי אפשר היה לפספס אותה.

נסטיה לקחה את כף היד שלי ונישקה לי אותה, בתחילה, נישקה ואחר כך בעדינות, לקחה אצבע אחר אצבע וליקקה אותן. "יש לי פטיש לזה" אמרה לי ואני התענגתי ולא ידעתי מה אני עומד לקבל. "תשכב על הגב" אמרה לי ואני נשכבתי והרגשתי איך היא חולצת את נעליי ואת הגרביים שלי, פתאום, אצבעות הרגליים נכנסו לתוך הפה שלה, הרגשתי את הלשון שלה מדגדגת לי את האצבעות, יכולתי לגמור רק מהפעולה המגרה הזאת. תאמת? אף פעם לא חשבתי שזה יכול לענג כל כך. למעשה, חשבתי שרק בתאילנד אפשר להשיג מישהי כל כך טוטאלית אבל הנה, מסתבר שגם בארץ יש נערות ליווי לבית שיודעות בדיוק מה גבר צריך כדי להרגיש טוב.

היא סובבה את הגוף שלי אליה, טיפסה אליי, התחילה להוריד לי את החולצה, לפרום את הכפתורים, משהו הדליק אותה בלהשאיר את האיבר שלי בתוך המכנסיים, היא פתחה את הכפתורים. הזין שלי היה גדול וקשה לקראתה, היא לקחה אותו ביד ומיד הכניסה אותו לפה שלה, הוציאה, ליקקה והתבוננה בתאווה על הזין שלי. "הוא מהמם, הייתי רוצה אותו בתוכי אבל רגע יש לנו זמן" אמרה לי וליקקה והמשיכה בלי להפסיק. היא מצצה בצורה מדהימה, היה נדמה לי כאילו למדה את זה באיזה מקום. אלופה, טוטאלית, יפה, גבוהה, חזה ענק ופטמות בולטות שתחככו בי בזמן שמצצה לי בתאווה כל כך גדולה.

זהו, עכשיו אני מרגיש שהדם עולה לי לראש, אני נשכב עלה הספה והיא מטפסת עליי ומתחילה לרכוב עליי כאילו אין מחר. פתאום, הרגשתי איך היא עולה ויורדת והחזה שלה קופץ כשהאצבעות שלי מחפשות את הפטמות שלה תוך כדי הזיון המטורף הזה שהיה לי אתה. מדהימה, אין דברים כאלו, לחשוב שזו נערת ליווי ביתית, מישהי שמגיעה עד אליך בלי יותר מדי שאלות. אם לומר את האמת? לא חשבתי שמה שאני אראה גם זה מה שאקבל בסופו של יום.

כשההתרגשות בשיאה, היא ממשיכה לקפוץ לי על הזין כמו מטורפת ואז אני לא יכול יותר, אני מרגיש שאני רוצה לגמור, אבל היא לא מרשה, היא מכניסה לי בכוח את הציפורניים שלה לפה ומכריחה אותי למצוץ לה את האצבעות אחת אחת. למעשה, לא הייתי בשליטה, שכבתי שם ללא ניע ונתתי לה לעשות הכול בשבילי, הרגשתי שהיא נוגעת בי, מזיינת אותי ואני רק מתבונן עליה, על השיער המושלם שלה, פני חרסינה, שפתיים אדומות כמו דובדבן. בפנטזיות הכי גדולות שלי לא דמיינתי שזה מה שאראה בחיי.

הזדיינו כמו מטורפים על הספה, אפילו לא הגענו שוב פעם לחדר שינה, כל הגוף שלה הזיע בטירוף והרגשתי איך אנחנו מתחברים עם כל הזעה יחד. הופכים לגוף אחד, משהו מטורף, סקסי, אין דברים כאלו באמת. נסטיה פשוט הייתה מושלמת ונתנה שם עבודה שרואים רק בסרטים הכחולים.

בשלב מסוים כבר לא יכולנו, לפחות אני, הרגשתי איך אני משפריץ את הזרע שלי לתוכה, היא רטובה לגמרי והיא מקבלת אותי חזק כמו שאי אפשר לתאר בכלל. הוצאתי את הזין שלי מתוכה, ניקיתי אותו על גופה, היא ביקשה אותו לתוך הפה שלה, כמו לא מפספסת שום נקודה, ליקקה אותי מלמעלה ועד למטה.

ושקט.. בתוך הדממה נשכבנו אחד ליד השנייה, "יש לי איזה עשר דק' לפני הלקוח הבא" אמרה לי ואני רק אמרתי לה "את מאוד מבוקשת אה". היא קמה, התלבשה ונעלמה משם כמו שבאה, אני לעומת זאת המשכתי לדמיין שהמפגש איתה … ממש לא נגמר.