נערת הליווי המושלמת עבורי

נערת הליווי המושלמת עבורי

זה שנים שאני לומד לימודים גבוהים והמרצה שלי מהממת. לא ידעתי שיש כאלו מרצים מהממים באוניברסיטה, אם לומר את האמת? מעולם לא תיארתי שכך הן נראות המרצות. היא גבוהה, רזה,  חזה מושלם וישבן חמוד. השיער שלה ארוך, תמיד היא נוהגת לאסוף אותו הדוק ויש לה משקפי שמש שחורות גדולות המכסות את פניה. אפשר לראות מתחת כי היא מושלמת ועדיין, היא מעוררת בי סקרנות והתלהבות יתרה.

הלימודים בהם אני מתנסה לא פשוטים, אני די משתגע מזה, אני מרגיש כי אני חייב את הפורקן הזה לעצמי. אז פעם אחת, כשהמורה כבר ניגשה אליי לפני השיעור וביקשה ממני להישאר בתחילה לא הבנתי אבל הסכמתי. היא רצתה לדבר איתי והייתי סקרן מאוד, לא נלחצתי, אבל לא ידעתי מה עומד לקרות. אז חיכיתי שהשיעור יסתיים, כשכולם יצאו ונשארנו לבד, היא דיברה איתי ושאלה איך הלימודים שלי ואם אני מתקשה בהם, היא הציעה לסייע לי ולהיפגש אצלי בבית אחת לשבוע. כמובן שקפצתי על זה וכך קבענו בסביבות 17 בערב להיפגש אצלי.

היא הגיעה ודפקה לי בדלת, הלב שלי הלם בחוזקה, לבשה משהו צמוד, חתיכי, החזה שלה עמד בצורה מושלמת. היה לה שיער ארוך וגלי, מהממת, פשוט אין לתאר את השלמות הזאת שלה. היא ביקשה ממני להתיישב לידה, להוציא את החומרים שלי וביקשה להתחיל ולתרגל, היה לה ריח משגע, היא ישבה אליי קרוב וחשבתי שאני כמעט ומאבד את זה. בעבר, הייתי מזמין אליי נערות ליווי לבית, אבל כשראיתי אותה והבנתי את הפוטנציאל, הבנתי שאולי החיים שלי יכולים להראות קצת אחרת.

היא החלה לעבור על החומרים שלי, על התרגילים, נגעה לי קלות ברגל, הזין שלי עמד כמו טיל, הרגשתי איך כל גופי הופך אבן למגע שלה. תוך כדי, ביקשתי סליחה והלכתי לשירותים רגע, חזרתי וכשהרגשתי שנרגעתי קצת המשכנו מאיפה שהפסקנו… מוזר חשבתי לעצמי, כשהיו מגיעות נערות ליווי לבית שלי לא הרגשתי כך, אז למה איתה זה כך? האם זה שונה עד כדי כך?

פתאום, תוך כדי אני מרגיש איך היד שלה מונחת לי על הרגל, עולה לכיוון הזין שלי, הוא נפוח, קשה, היא מסובבת אותי אליה ופותחת לי את המכנסיים, יורדת על הברכיים ומתחילה למצוץ לי בטירוף. הזין שלי היה נפוח משהו פחד, היא יודעת למצוץ חשבתי לעצמי והייתי מת לגמור לה בפה, אבל התאפקתי, עוד קצת אחרי הכול זה רק התחיל. היא ביקשה ממני לאחוז לה בשיער, זה מחרמן אותה וכך משכתי לה בשיער, אחזתי בראש שלה לא חור, התחלתי לזיין לה את הפה ולהיכנס לתמונה כפי שלא נכנסתי מימיי. להפתעתי גמרתי לה בתוך הפה והיא בלעה את הזרע שלי בטירוף, כאילו היא שותה משהו מדהים או טעים בטירוף. הרמתי לה את החצאית וגיליתי שם שאין לה תחתונים אלא גרביון קרוע שנקבתי בו חור ואז האצבעות שלי נגעו לה בכוס הרטוב הלח הזה שלה.

עכשיו תורך ליהנות אמרתי לה והורדתי ממנה את הגרביון הקרוע, משכיב אותה על השולחן במשרד ויורד לה כאילו אין מחר. הכוס שלה היה נפוח, מלא במיצים, ליקקתי לה שעות את הדגדגן המדהים הזה שלה, דחפתי לה אצבעות בטירוף, שמעתי את הגניחות שלה וזה חירמן אותי שוב, הזין שלי עמוד שוב כאילו לפני שנייה היא לא מצצה לי וגמרתי כבר פעם אחת.

היא הרימה את הראש וביקשה שאזיין אותה חזק, אני מת על נשים שולטות, בתכלס? אני מת על זה שאישה שולטת בסקס. הפכתי אותה על הפנים לשולחן, התחלתי לזיין אותה בדיוק כפי שביקשה ממני. הפלקתי על התחת המושלם הזה שלה תוך כדי. היא ביקשה ממני עוד ועוד לזיין אותה, שלא כמוני, לקח לה זמן לגמור, היא כאילו רצתה שאני אענג אותה כמו שצריך ולא וויתרה על שום תנוחה תוך כדי. את מתה על זה אה… את רוצה שאני אזיין אותך חזק נכון? שאלתי אותה ושמעתי את הגניחות שלה. מרוב הנאה היא לא יכולה הייתה להוציא הגה מהפה חוץ מההנאות שלה. רציתי שהיא תגמור, לראות את הפנים שלה שהיא גומרת אבל היא המשיכה והמשיכה, לא הפסיקה, פתאום, ראיתי איך היא גומרת עליי בטירוף, מכווצת את עצמה אל תוכי ואני מרגיש איך הכוס שלה מתכווץ מרוב הנאה. היא דופקת צעקות בתוך הבית ואני סוגר לה את הפה כדי שהשכנים לא ישמעו.

נשכבנו אחד ליד השנייה, הדממה קרעה את האוויר, נרגענו מכל האקט הזה וכל מה שהיה לנו לצפות לו הוא להיפגש שוב. כיף שיש לך מרצה כזאת כוסית, יצרית שגם דלוקה עליך.  בעודי מתבונן בה, כבר ייחלתי למפגש הבא, מפגש שבו אוכל לגעת בה, לענג אותה ובו זמנית שיהיה לנו גם על מה לדבר.