שהם היו בתל אביב

שהם היו בתל אביב

קבוצה של חברים יצאו לחופשה בתל אביב, מבחינתם זו הייתה עיר מלאה באפשרויות. הם בדיוק סיימו צבא, כל הזמן בבסיס וכאשר השתחררו היו צריכים לחזור הביתה לדימונה. הרגיש להם כאילו לא הכירו כלום עד שהגיעו לעיר הגדולה.

לאחר השחרור כל מה שהם רצו זה לעשות קצת חיים, לא רצו חברה, לא חיפשו מחויבות וכאן בעיר הגדולה ניתנה להם ההזדמנות לכך. הם התקשרו למשרד ליווי, החליטו שהם יוצאים מנקודת סיפור על נערות ליווי בתל אביב ועוברים לדבר הנכון להם- לחוות את החוויה, להגשים את הפנטזיה כאן ועכשיו.

אם זאת, הם התביישו, הם החליטו לשכור שירותים של נערות ליווי בתל אביב אבל כל אחד בחדרו שלו, לבד, ללא ערבוב וכאלו דברים. היו להם גבולות ברורים בינם לבין עצמם, אבל כשהיו בחדר לבד עם אישה, השמיים היו צועקים הצילו.

אז כאן התחיל למעשה סיפור על נערות ליווי בתל אביב שהפך לדבר מציאותי מאוד, הם הזמינו כמה נערות מדהימות באמצעות האתר. ווידאו כי התמונה שהם רואים אכן לא מזויפת, הם הלכו על זה ביג טיימ.

בפתח עמדו 3 נערות מדהימות, חתיכות שאין להגיד, גרביון שחור מדהים, עקב אדום, חצאית מיני צמודה, בגד גוף על גוף שאין לתאר. הם היו המומים למה שהם הולכים לקבל באותו הלילה. בחורות גבוהות, יפות, עם חזה גדול וגם חכמות בנוסף.

הדלת נפתחה, הן נכנסו ישר לחדרים, כל אחד בחדר שלו. על השולחן חיכה בקבוק וודקה ומוסיקה התנגנה ברקע. בחדר אחד, אחת מהן התחילה לרקוד, היא משכה את אחד מהם בעניבה והזמינה אותו לרקוד. הם רקדו, הוא מישש לה את החזה, הידיים שלו ירדו לישבן שלה, אצבע אחת חיפשה את הפתח של התחתונים וישר, הרגישה את הכוס החם שלה על האצבע שלו. היא חייכה ואמרה לו שיכניס חופשי את האצבע שלו עמוק לכוס שלה.

בצד השני של החדר היו החברים שלו, אחת מהן כבר מצצה לאחר, היא לא חיכתה אפילו, נימפומנית אמיתית, אמר לו החבר שלו והמשיך לתת לה למצוץ את הזין שלו כשהוא מת מרוב הנאה. לידו, החבר האחרון ישב ולא יכול היה לזוז, הוא התבייש, אז היא פשוט באה ולקחה אותו בידיים שלה, ליטפה אותו, ליקקה לו את תנוך האוזן, טיילה עם הידיים שלה על הגוף שלו ולאט לאט הוא נפתח אליה. הזין שלו עמד על זה בטח שלא הייתה שליטה, פתאום התחילה העניינים להתחמם.

בינתיים בחדר הראשון, הבחור כבר פסק את רגליה וזיין אותה כשהיא על השולחן, הוא זיין לה את הכוס עם הלשון שלו. דחף אותה עמוק והיא צרחה מרוב הנאה. בצד השני, החבר שלו אף הוא, זיין אותה בתחת כאשר האצבעות שלו מדגדגות את הדגדגן התפוח שלה.

הבחור הביישן התגלה אף הוא כזיין רציני, פתאום הוא כבר לא התבייש, כשהיא פתחה את המכנסיים שלו היא גילתה שם זין גדול בדיוק כמו שאהבה, היא הביאה לו קצת ביד ואז התחילה למצוץ לו את הזין ואת הביצים יחד.

משני החדרים בקעו קולות של זיין אותי כאן ועכשיו, תמצצי לי חזק, את רוצה לגמור? את הזונה שלי ועוד מילים כאלה ואחרות שהלהיטו את האווירה. פתאום הם מצאו את עצמם בסלון, שלושת הזוגות יחד… מחליפים אחד עם השני את הנערות המדהימות.

פתאום, הן רוקדות להם והם יושבים ומביאים לעצמם ביד, אחת ליד השנייה הן קיבלו זין בתורות בכל פעם מגבר אחר. אחד מהם זיין אותה בכוס והשני בתחת, זה היה מסעיר, הצעקות שעפו שם פלחו את הדממה עד שהיה צריך לסתום לאחד מהם את הפה.

אחר כך, נכנסו כולם לג'קוזי הרטוב, הם הזדיינו גם שם, התיישבו אחד על השנייה. כל אחת מהן רכבה על הזין של האחר כאילו אין מחר. אל תגמור, בכל פעם הם שמעו את המשפטים האלו והם בעצמם רצו שזה לא ייגמר לעולם. זו הייתה חוויה כל כך מעצימה, לאחר כל כך הרבה זמן בקרבי, הם רצו לזיין וכמה שיותר.

הביקור בתל אביב היווה להם הזדמנות מושלמת ביותר. המלון היה מדהים, כך גם הג'קוזי אליו נכנסו. אחד מהם השעין אותה על הרצפה הרטובה והתחיל לדחוף לה אצבעות עד שצרחה מרוב הנאה.

אחר כך, הם הביאו ביד וגמרו להן על החזה, הנערות מבחינתן מצצו את הזרע עד שלא נשאר ממנו דבר והתבוננו בהם במבט של הנאה.

בסוף האקט הם היו עייפים אבל מרוצים, הנערות התלבשו, הלכו משם והשאירו אותם עם טעם של עוד. "תשמור את המספר" אמר אחד החברים והם נצרו בליבם את מספר הטלפון ואת האתר ממנו הזמינו את הנערות לחוויה שלא תהיה רק פעם אחת בחיים- מעכשיו, הם מתכוונים להפוך את זה להרגל מחרמן.