שיכרון חושים עם מרינה

שיכרון חושים עם מרינה

סיפרו לי שהיא מדהימה, לא האמנתי בתחילה, מה כבר יכולה לתת לי נערת ליווי שעובדת בצורה עצמאית? מזה נערות ליווי עצמאיות שאלתי את החבר שלי והוא ענה לי שהן עובדות לבד, מישהי שלומדת משפטים וצריכה את כל הכסף כדי להתקיים וללמוד בשקט. מה אכפת לי מה היא באמת עושה עם הכסף שלה אם בכלל? זרמתי, רציתי לראות איך נראית מישהי כזאת ואז נתקלתי במרינה המושלמת. היה לה גוף מדהים, חטוב, היא מתאמנת שיערתי לעצמי, השיער שלה הגיע עד הישבן, ארוך, בלונדיני, חזה מושלם, זקור כזה, רק בסרטים רואים בחורות כל כך מושלמות.

פתאום, אני שומע דפיקות בדלת, חיכיתי לה בדירה של חבר, לא רציתי שהשכנים יראו, לא רציתי שאף אחד יידע. חיפשתי לשמור על הפרטיות שלי. מרינה הייתה מושלמת שאין לתאר. היה לה חזה מושלם, אני חוזר ואומר את זה כי אי אפשר לתאר עד כמה התמונות שלה נראו בדיוק כפי שהיא נראית במציאות. כל מה שראיתי בתמונה זה מה שקיבלתי, מישהי מושלמת, חייכנית, שיניים צחורות, אודם אדום, כוסית על, פשוט כוסית על. נעלי עקב מלקה, חצאית לקה, חיוך כל כך מזמין והיא ישר נכנסה לחדר שלי ושאלה מה עם קצת שמפניה.

כמובן, שלא חיכינו הרבה, היא אמרה לי שיש לה אולי שעה להיות איתי, אלא אם ארצה להיות איתה קצת יותר. היא סיפרה לי בין לבין על הלימודים שלה והחמיאה לי שאני נראה טוב. בלי התרעה, היא שלחה לי יד לאיבר המין, הכניסה את היד לתוך המכנסיים ושלפה את הכלי שלי שעמד והפך זקור לכבודה. לא יכולתי לתאר את ההתרגשות, מדהימה, כוסית על ברמות והגירוי, בלתי מובן, משהו שלא היה לי באמת הרבה זמן. היא נגעה בי, ליטפה לי את הזין ואני נשכבתי על הספה, לא יכולתי לזוז מרוב הנאה, פחדתי שאם אזוז אגמור ומזה לא רציתי שהקטע ביננו יגמר כל כך מהר. חירמנה אותי עד אובדן חושים, מרגשת, מגרה, אפשר היה להגיד עליה הכול.

היא כורעת על ארבע, הראש שלה למטה והיא מכניסה את כל האיבר שלי לפה שלה, אני מגרה אותה והיא מגרה אותי בחזרה. אני מרגיש את המתח באוויר, סקסית בטירוף, אין לתאר מה שעבר לי בראש- רציתי לזיין אותה חזק, כל כך רציתי לזיין אבל חיכיתי עם זה, אני מסתכל עליה איך היא יורדת לי בהנאה- הבחורה הזאת אוהבת לרדת לגברים חשבתי לעצמי וזה מה שאני הכי אוהב בעולם. היא חייכה אליי מדי פעם, שמרה על קשר עין והמשיכה למצוץ לי בהנאה גלויה.

הרמתי אותה אליי, הזזתי את החצאית וגיליתי שאין לה תחתונים, הושבתי אותה בעמידה עליי והתחלתי לזיין אותה, מלקק לה בנעימות את הפטמות המזדקרות, היא מטה את גוף שלה לאחור ואני מרגיש איך כל הזין שלי חודר אליה פנימה, היא הייתה כל כך נעימה וצרה. אוח, את מהממת, הכוס שלך חם וצר כל כך אמרתי לה והמשכתי לזיין אותה בלהט. היא גנחה בטירוף, כאילו זו הייתה הפעם הראשונה שלה עם גבר, תיגע בי פה, תלקק לי את הפטמות היא ביקשה. ידעה בדיוק מה אני רוצה ומה היא רוצה כדי לממש הנאות של פעם ועוד פעם בחיים. זיינתי אותה חזק, הרגשתי איך הגופות שלנו נצמדים והכול מלא מים, הגוף שלנו דבק אחד בשני, אוח, התחושה העילאית ביותר הייתה התחושה הזאת, שגוף נצמד לגוף ואז אני מדביק אותה על הקיר ומרגיש איך הזין שלי חודר אליה יותר ויותר עמוק.

אני רוצה לעשות בך הכול, את מרשה לי? שאלתי בחוצפה והיא אמרה רק הנהנה בראש ואמרה לי שרצוי שאעשה בה הכול כי היא מתה על סקס טוב. סיבבתי אותה אל הקיר, היא כרעה על שש, זיינתי אותה שוב מאחור, הרגשתי איך הגוף שלה שוב נצמד אליי בחוזקה, היא שיתפה פעולה והייתה בשליטה מלאה על כל מה שקרה שם. אחר כך, השכיבה אותי על המיטה, קשרה לי את הידיים לקצה המיטה, עלתה עליי והחלה לדהור עליי כמו משוגעת, יכולתי להרגיש שוב את הטעמים, את המיצים שלה. אוח, אני רטובה, אני מתה לגמור, היא דהרה עליי ולא ראתה אותי ממטר.

זהו, לא יכולתי יותר, הגיע שלב שהשפרצתי אל תוכה את כל כמות הזרע שלא השפרצתי מזה תקופה. אוח, אני גומר, גומר, צעקתי לעברה והיא תפסה לי את הידיים חזק וגמרה איתי ביחד. הרגשתי שהיא גומרת כמה פעמים, כל הגוף שלה התכווץ למגע. שקט.. דממה, נשכבנו זה לצד זו, מעשנים את הסיגריה של אחריי – מחויכים….

לאחר כמה זמן, מרינה קמה, התחילה להתלבש, ארגנה את עצמה מחדש ואני רק התבוננתי בה בתהייה… מה? שאלה ואמרה "זמן זה כסף".. הוצאתי מהתיק עוד כסף… ולא עברה דקה והיא חזרה למיטה שלי…

"כנראה שזה היתרון בלהיות תחת נערות ליווי עצמאיות אה".. חייכתי והמשכנו מאיפה שהפסקנו.