ראיון לוהט למשרד ליווי יוקרתי

ראיון לוהט למשרד ליווי יוקרתי

גליה חזרה בשאלה, אבל היא הייתה מהממת במראה שלה, פעם, חברה אמרה לה שהיא פוטנציאל לא ממומש. "למה את מתכוונת"? שאלה אותה וזו רק אמרה לה כמה כסף היא יכולה לעשות אם רק תפתח לאפיקים חדשים ואחרים. "יש לי הצעה בשבילך, מה אכפת לה, יש איזה משרד ליווי איכותי שיכול להעסיק אותך ואת תעשי לא מעט כסף מזה תהיי בטוחה". גליה התרצתה, היא קבעה את היום ואת השעה באותו משרד שבו חברתה עצמה עבדה.

מציעים לך כאן משכורת מדהימה, אמר לה בעל הבית , אבל את חייבת לשנות את הלבוש שלך ולו במעט. הוא פיזר את השיער שלה, פתח כמה כפתורים בחולצה שלה, קרע את הגרביון ואמר.. "עכשיו אני צריך לנסות מה את שווה באמת". בתחילה גליה הייתה מבוהלת, אבל מהר מאוד מצאה שהוא מושך בעיניה. היא הזיזה אותו אבל פתאום, הרגיש לה שהנשיקה שלו נעימה, ראיון עבודה כזה לוהט לא היה לה זה בטוח.

תוך כדי שהוא מחרמן לה את השדיים, משחק עם הפטמות המהממות שלה, הוא מציעה לה משכורת יפה… "זה בשעות הפנאי מה את אומרת, את לא צריכה לשנות שום דבר בחיים שלכם" אמר לה ולחש לה באוזן, מנשק ומלקק את תנוך האוזן שלה והיא יותר ויותר מתגרה מהאקט הזה.

"עכשיו בואי ננסה ונחליט לבד אם זה מתאים לך מה את אומרת"? היא חייכה אליו, פתאום כבר לא חששה משום דבר, הנהנה בראשה כשהוא דוחף את הידיים שלו ומפסק את הרגליים שלה, משחק עם הדגדגן שכבר היה תפוח. "אוח את כל כך טעימה" הוא אמר וגליה החזירה לו חיוך, היא לא באמת חייבת לסבול מזה חשבה לעצמה והרגישה איך הדם עולה יותר יותר לראש שלה כשהיא מתחרמנת מכל המהלך הזה. "תרשי לעצמך ליהנות" אמרה לעצמה בראש ונפתחה למשהו שלא נתנה לעצמה להכיר בעבר.

הוא הזיז את הדברים מהשולחן, שם את גליה על השולחן, פיסק את הרגליים שלה, הוציא את הזין שלו מתוך המכנסיים וחדר אליה במלוא העוצמה. זה היה מדהים, אוח, כיף בלתי רגיל, הוא היה כל כך גדול אוח הוא ממלא אותי… חשבה גליה שמזמן לא הרגישה מישהו מזיין אותה בצורה כזו, למעשה, מלבד בעלה לא ידעה שום גבר והנה היא מרגישה שהיא לא רק הולכת להרוויח מזה כסף אלא גם ליהנות מזה.

הוא זיין אותה בתחילה חלש, מכניס את האיבר שלו במעט ואז את כולו, הידיים שלה, הציפורניים ננעצות בישבן שלו והוא מבלי להתריע פעמיים מרים אותה עליו ומזיין אותה בעמידה. הידיים שלו על השדיים שלה, הוא משחק עם הפטמות שלה, הפה שלו בתוך הצוואר שלה והיא קופצת עליו כשהוא משפד ומזיין אותה חזק על הזין החזק והבטוח הזה שלו.

ללא התרעה, הוא מוריד אותה, פתאום היא מרגישה את הראש שלה למטה נפגש עם הזין שלו כשהוא מפסק את הרגליים שלה והיא חצי באוויר. הוא מלקק לה את הכוס והיא מלקקת אותו ומכניסה את כל הזין שלו לפה. היא מתה לגמור… היא מרגישה שהוא בטוח רוצה לגמור אבל דוחה את המאוחר.

"אוח הטעם שלך משגע" אומר לה ומלקק את הכוס הרטוב הזה שלה, את מהממת מותק, את תהיי אחלה מאדם, אחלה של נערה שיודעת לתת שירותים זה בטוח.

הם נשכבו על הרצפה בתנוחת כפיות, והוא החל מזיין אותה מאחור כשהאצבעות שלו משחקות עם הדגדגן המדהים הזה שלה. "טוב לך מותק" הוא שאל והיא המשיכה להתרכז בזיון המטורף הזה, אוח, אל תפסיק, בבקשה תזיין אותי חזק אמרה והתיישבה לו על הזין, הפעם בחרה לדהור עליו כמו מטורפת.

תתפרעי מותק, תראי לי מה את שווה ,אני אוהב לזיין אותך את זונה מדהימה, היא יושבת ומזיינת אותו במלוא העוצמה. חוויה מינית כזו לא חוותה, אוח, אתה מהמם, היא לא הפסיקה להזכיר את השם שלו ולזיין אותו חזק. אוח אל תפסיק, אני רוצה לגמור, אני מרגישה שעוד שניה אני משפריצה לך על הזין. היא התיישבה ,מזיינת אותו חזק תופסות את הידיים שלו ונועצת את עצמה בזין הענק הזה המדהים שלו.

הוא גומר כמו מטורף על כל חלק בגוף שלה, היא מלקקת את הזרע שלו בהנאה משל היה מעדן מדהים ביותר. הם פורצים בצחוק ונשארים שרועים על הרצפה.

"את תהיי אחלה נערה אצלנו במשרד מותק התקבלת" אמר לה והם עברו לעשן את הסיגריה של אחרי..

"אז מתי אני מתחילה לעבוד" שאלה והחלה לשחק לו שוב בזין מעמידה לו אותו בטירוף… "לא יודע… אני רוצה לנסות שוב" אמר ושניהם פרצו בצחוק כשהיא מתיישבת ומתחילה לזיין אותו שוב כאילו אין מחר.